راهنمای خرید و قوانین و مقررات

جهت خرید بعد از انتخاب مدل میتوانید سفارش خود را بوسیله سایت فروشگاه و یا تلفن 09906160180 ثبت نمایید و وجه کالا را به صورت های زیر پرداخت نمایید.

1- خرید حضوری

خریداران محترم میتوانند به صورت حضوری با هماهنگی قبلی در محل شرکت حرید و پرداخت خود را انجام دهند.

توجه: در خرید حضوری هزینه حداقل پستی لحاظ میشود

 

2- پرداخت وجه بعد از دریافت کالا

خریداران محترم میتوانید بعد از بازدید از قسمت فروشگاه سایت دستگاه خورد را انتخاب و وارد پروسه خرید شوند، در این پروسه آدرس و مشخصات خریدار و نوع ارسال (پست پیشتاز و یا سفارشی) دریافت میشود و بعد از تایید دستگاه برای شما ارسال و مبلغ فوق درب منزل و پس از تحویل دستگاه به شما توسط مامور پست دریافت می شود.

 

3- پرداخت وجه قبل از دریافت کالا

حواله و پرداخت آنلاین با تخفیف های ویژه در هزینه ارسال: شما میتوانید مدل انتخابی خود را توسط سایت فروشگاه و یا تلفن 09906160180 ثبت نمایید سپس مبلغ دستگاه را به وسیله کلیه کارت های عضو شتاب به صورت آنلاین موقع ثبت سفارش بدون مراجعه به بانک و یا به صورت اینترنتی در سایت بانک صادر کننده کارت خود، و یا با دستگاه عابر بانک پرداخت نمایید. هزینه پست در این روش کمتر از مبلغ ارسال در روش پرداخت درب منزل می باشد.

مشخصات حساب فروشگاه:

حساب بانک: آینده (تات)

بنام: اصلان ضمیرپور

شماره کارت : 7340 0001 1414 6362

شماره حساب: 0201525302005

 

توجه:

  • زمان تحویل سفارشات بستگی به روش انتخابی ارسال، به آدرس شهرستان اهواز ظرف 2 ساعت و سفارشات تهران 2 الی 24 ساعت و دیگر شهرستان ها ظرف 2 الی 5 روز کاری در محل شما تحویل داده میشود.
  • هزینه پستی بستگی به نوع پست (سفارشی یا پیشتاز)، وزن ، قیمت دستگاه انتخابی و شهر شما دارای هزینه ای متغیر می باشد.
  • در صورت تمایل به ازسال ارزان تر و یا سریعتر از مدت زمان های قید شده در بالا با ما تماس بگیرید.
  • جهت مشاوره در مورد نحوه پرداخت و روش ارسال با توجه به نیاز شما با ما به شماره 09906160180 تماس بگیرید.

 

بسته بندی سلف بالانس

نمونه بسته بندی کالاهای آماده ارسال

تعدادی از بارنامه های دستگاه های ارسالی به مشتری شرکت حمل و نقل تیپاکس

تعدادی از بارنامه های دستگاه های ارسالی به مشتری توسط تعاونی های حمل و نقل

*جهت بزرگ کردن عکس ها بر روی آنها کلیک نمایید.
*جهت حفظ حریم خصوصی مشتریان، شماره تلفنهای مشتریان سانسور شده است.

 

گارانتی اصلی بودن کالا و تضمین سلامت دستگاه موقع تحویل چیست؟

با توجه به بررسی دقیق و بسته بندی ایمن و استاندارد موقع ارسال کالا این اطمینان از طرف اسکوترشاپ به مشتری داده میشود که کالای سفارش داده شده کاملا با همان مشحصات و صحیح و سالم به دست مشتری میرسد. و از اصل بودن کالای سفارش داده شده اطمینان خاطر داشته باشند.

با این حال جهت دادن اطمینان خاطر بیشتر به مشتری طبق شرایط زیر میتوانید کالا را عودت دهید.

بعد از تحویل گرفتن، قبل از استفاده از دستگاه، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ و گارانتی درج شده در سفارش، مطابقت داده و مغایرت را حداکثر تا 2 ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به اسکوترشاپ صورت گیرد. چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از قبیل روشن نشدن و هر گونه ایراد فنی و یا معایب ظاهری باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از 2 ساعت از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می گردد. در این حالت، با توجه به نوع مشکل کالا، به یکی از چهار حالت ذیل به شما پاسخ داده خواهد شد: 1- درصورتی که دستگاه با مشخصات سفارش داده شده مطابقت نداشته باشد، سفارش اصلاح  و به صورت رایگان برای مشتری ارسال می شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا همراه با هزینه ارسال به مشتری عودت داده خواهد شد. 2– درصورتی که دستگاه دارای خرابی ذاتی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و با به صورت رایگان برای مشتری ارسال می شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا همراه با هزینه ارسال به مشتری عودت داده خواهد شد 3- درصورتی که دستگاه ارسال شده با سفارش مطابقت داشته باشد و یا خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تایید اسکوترشاپ نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می گردد در این صورت کلیه هزینه های جابجایی به عهده مشتری می باشد.

آیا اسکوترشاپ هزینه حمل کالای بازگشتی را پرداخت مینماید؟

  • به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه ارسال شود و یا می توانید به صورت پس کرایه و پرداخت هزینه حمل در زمان تحویل توسط اسکوترشاپ کالا را به آدرس انبار اسکوترشاپ برگشت بزنید .
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان اسکوترشاپ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود

 

بازگشت رایگان محصول تا 30 روز چیست؟

اولین هدف اسکوترشاپ رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا ۳۰ روز از زمان تحویل امکان پذیر است.

جهت استفاده از این امکان قبل از مدت 30 روز از زمان تحویل با تیم خدمات مشتریان اسکوترشاپ تماس بگیرید. تیم ما ابتدا شرایط برگشت کالای مدنظرشما را کامل توضیح خواهند داد،اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا به صورت رایگان و بدون کسر مبلغ آغازمیشود. مشتریان عزیزشهرستان کالای موردنظر را به همراه فاکتور ازطریق پست ،به آدرس انبار اسکوترشاپ برگشت خواهند داد.

شرایط بازگشت کالا تا 30 روز:

  • هماهنگی قبلی جهت بازگشت کالا با واحد خدمات مشتریان صورت گرفته باشد.
  • کالا سالم و استفاده نشده باشد و مورد تایید تیم کارشناسی اسکوترشاپ قرار گیرد
  • از زمان تحویل سفارش تا دریافت کالا توسط اسکوترشاپ کمتر از 30 روز باشد.
  • هزینه برگشت کالا به عهده مشتری میباشد.

 

گارانتی چیست؟

درصورتی که دستگاه شما دارای گارانتی بوده و در مدت زمان گارانتی میتوانید از سرویس خدمات رایگان طبق شرایط مندرج در برگ گارانتی بهرمند گردید.

جهت بهرمندی از خدمات گارانتی با واحد خدمات اسکوترشاپ تماس گرفته و طبق راهنمایی کالای خود را به آدرس تهران و یا اهواز ارسال و یا تحویل میدهید کالای شما پس از اطمینان از اصلاح و سلامت دستگاه، برای شما ارسال میشود.